Mutlucell | Hizmetler | Çağrı Merkezi

Mutlucell Bulut Çağrı Merkezi

Çağrı merkezlerine anahtar teslim çağrı merkezi kurulumu, hesaplı ve kaliteli görüşmeler yapılabilmesi için gerekli olan alt yapının sağlanması konusunda ücretsiz olarak danışmanlık hizmeti, kullanılacak donanım ve yazılımlar konusunda kurulum ve destek hizmeti veriyoruz.

Çağrı merkezi kurmak isteyen veya çağrı merkezinde altyapısal sorunlar yaşayan çağrı merkezleri için ücretsiz keşif yapıyoruz. Gerekli alt yapının sağlanması ve bir çağrı merkezinde olması gereken ip santral sistemi, voip hizmeti ve çağrı merkezi yazılımı konusunda anahtar teslim çağrı merkezi çözümleri sunuyoruz.

Mutlucell Bulut Çağrı Merkezi
Webphone

Webphone ile çağrılarınızı web tarayıcı üzerinden gerçekleştirebilir, diğer işlemlerinizi aksatmadan devam edebilirsiniz.

Webphone
Müşteri Temsilcisi / Agent Oluşturma

MutluCC ‘i kullanacak müşteri temsilcilerinin giriş yapabilmeleri için kullanıcılar açılması gerekmektedir. Kullanıcının bilgisayarında yada ip telefonundaki dahili numarası dahili kısmına girilir. Kullanıcıya özel yetkilendirmeler yapılabilir.

 * Tüm siparişleri düzenler

Bu yetkiye sahip kullanıcı tüm siparişleri görüntüleyebilir ve raporlayabilir. Yetkisiz kullanıcı sadece kendi siparişlerini görüntüleyebilir.

 * Kullanıcıları yönetir

Bu yetkiye sahip kullanıcı crm ‘de kayıtlı tüm kullanıcı ayarlarını güncelleyebilir, yeni kullanıcı oluşturabilir.

* Sipariş durumunu değiştirme

Bu yetkiye sahip kullanıcı siparişlerin durumunu güncelleyebilir.

* Kayıt siler

Bu yetkiye sahip kullanıcı tüm kayıtları silme yetkisine sahiptir. Yetkisiz kullanıcı hiç bir kaydı silemez.

*Ürünleri yönetir

Bu yetkiye sahip kullanıcı ürün oluşturabilir, silebilir ve güncelleyebilir.

Müşteri Temsilcisi / Agent Oluşturma
Müşteri Kartı Tanıma

Tüm müşteriler bu ekranda görüntülenmektedir. İstendiği taktirde eski müşterilerden oluşan veritabanı MutluCC‘e import edilebilir. Bu sayede bu veritabanında yer alan müşterilerin araması/aranması durumunda müşteri bilgileri ekrana gelecektir.

Müşteri Kartı Tanıma
Senaryo Ayarları

* Manuel Arama

Yarı otomatik arama Senaryosu olarakta adlandırılabilir. Müşteri temsilcilerinin “Çağrı Al” butonuyla yüklenen data havuzundan sırasıyla çağrı alabileceği senaryo şeklidir

* Otomatik Arama

Oluşturulan  senoryadaki datayı müşteri temsilcilerinin müsaitlik durumuna göre otomatik olarak arayıp müsait müşteri temsilcisine aktaran proje şeklidir.

* Anket

Yüklenen datanıza anket yapabileceğiniz proje şeklidir. Ankette yapılan tuşlamaları raporlayabilirsiniz. Ankette 1 ‘i tuşlayan numaraları kaçan çağrı havuzuna alabilirsiniz. Kaçan çağrı havuzundaki numaraları Mt ‘leri çağırarak arama yapabilir

 

Senaryo Ayarları
Raporlama

Gelen çağrı, giden çağrı kaçan çağrı, mola, agent,sipariş vb gibi bilgileri anında raporlayabileceğiniz arayüz.

Raporlama
Mola Yönetimi

Müşteri temsilcilerinizi anlık CRM login bilgisi, oturum açma bilgisi, hangi molaya kaç adet çıkıldığı ve süreleri, konuşma sürelerini detaylı olarak görüntülenebilir.

Mola Yönetimi
Ses Kaydı

Müşteri cari kartının üstünde yer alan aramalar sekmesinde o müşteriyle yapılmış olan tüm görüşmelerin CDR raporları ve ses kayıtları yer almaktadır. “İndir” linkini tıklayarak ses kaydı indirilebilir.

Ses Kaydı
E- Posta Gönderimi

Rehberinizdeki kayıtlı kişilere ve Tiket’ lara otomatik mail gönderi yapabilirsiniz

E- Posta Gönderimi
Görüşme Notu

MT görüşmeyi sonlandırmak ve  görüşme notu girerek ekran kartını kapatır.

Görüşme Notu
Ürün Oluşturma

Bu ekranda ürünler oluşturulur. Oluşturulan ürünler sipariş alınırken filtrelenmektedir.

Ürün Oluşturma
Sipariş Yönetimi

Sipariş sekmesinde o müşterinin tüm siparişleri yer almaktadır.

Sipariş Yönetimi
Randevu Hatırlatma

Randevu ekle bölümünden tekrar görüşmek istediğin müşteri için randevu oluşturabilir.

Randevu Hatırlatma
Kampanya Yönetimi

Bu menüden kampanya oluşturabilir veya kampanya listesi ve raporlar görüntülenmektedir.

Kampanya Yönetimi
Detaylı Bilgi İçin 90850 550 5050 & info@mutlucell.com
Detaylı Bilgi İçin 90850 550 5050 & info@mutlucell.com